قیمت نصب ویندوز

قیمت نصب ویندوز

 

نصب ویندوز از جمله کارهایی که است که شاید در نگاه اول به چشم نیاید و فرض بر این باشد که این کار به سادگی انجام می شود اما نصب ویندوز از جمله کارهایی است که اگر صد بار هم انجام شود، ممکن است هر بار در این پروسه یک مشکل به وجود بیاید و کارشناسی که این کار را انجام می دهد را با مشکلاتی مواجه کند.

بنابراین نصب ویندوز در کنار سادگی ای که در ظاهر دارد پیچیدگی های مربوط به خود را دارد.

نصب ویندوز خود می تواند حالت های مختلفی داشته باشد که وابسته به این موارد قیمت نصب ویندوز نیز متفاوت می شود. قیمت های نصب ویندوز در حالت های مختلف به شرح زیر می باشد:

قیمت نصب ویندوز به همراه نصب درایور ها ۴۰۰،۰۰۰ تومان

قیمت نصب ویندوز با درایور ها و نرم افزار های اداری رایج ۵۵۰،۰۰۰ تومان

قیمت نصب ویندوز با درایور ها و نرم افزار های اداری رایج و بکاپ ۷۵۰،۰۰۰ تومان

خاطر نشان می گردد که حجم و نوع اطلاعات برای بکاپ گیری می تواند قیمت نصب ویندوز را افزایش دهد که این موضوع خود نیازمند زمان و دانش بیشتر برای این کار است. به عنوان مثال وجود اطلاعات بر روی نرم افزار های خاص مثل لیست دیسک شرکت بیمه و بکاپ گیری از آن روش خاص خود را دارد.

تعرفه های نصب ویندوز اعلام شده مربوط به شرکت ایمن آی تی می باشد و برای شرکت هایی که این شرکت با آن ها قرارداد دارد و خدمات پشتیبانی شبکه به آن ها ارائه می دهد، قابل ارائه است.

لازم به توضیح است که شرکت ایمن آی تی برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه با بالاترین کیفیت، در ابتدا تعویض ویندوز سیستم های کاربران را در ابتدای شروع کار خود در دستور کار قرار می دهد تا تمامی مشکلاتی که از پیش وجود داشته است و باعث از بین رفتن برخی از فایل های سیستمی سیستم عامل شده است برطرف شوند. پس از این کار نیز ایمن آی تی به واسطه قرارداد پشتیبانی شبکه خود پاسخ گوی تمامی مشکلات به وجود آمده برای کاربران است.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش